I HAD A GOOD DAY

Idad var super mysigt, först drog theodor och lukas med mig till en park bakom kyrkan, satt vi och rökte, vi slutade ju halv tolv.
Har fåt köpa massa nytt för pipan gick ju sönder.. toppen..
Iallafall, sen kom emilie och ylva, satt vi ett tag, så drog emilie.
Vi andra fortsatte och sen vidare till stan.
Mitt pake från nelly har kommit och ett från H&M.
Beställde precis en kläning från nelly, bilder kommer senare från dagen och vad jag fått.
Juste fick lite smycken av mamma också, puss pårej.

Den jag beställde.

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit äru bortskämd eller??

2011-05-05 @ 18:19:34
Postat av: Anonym

Har en likadan klänning

2011-05-07 @ 10:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0