NU KÖR VI DAGEN IGÅR FRÅN START :

Först gick jag upp vid åtta, duchade och fixade mig.
Mötte upp Emilie vid station vid elva, så drog vi och möte upp Elsa och Ylva.
Så drog vi till båtarna och möte upp Amanda, Claudia, Paulina, Elin och Johanna.
Drog vi runt lite och så.
Så träffade vi sofia och amanda om jag minns rätt.
Sen Elsa BB och Emma.
Drog alla vi till max, satte oss och åt.
Sen drog Paulina, Johanna, Elsa, Elsa och Emma, så det blev vi kvar.
Vi träffade Emil och hans kompis, drog och köpte jordgubbar.
Sen drog jag sofia, elin, ylva och emilie till gallerian och snackade med william och hans kompisar medans vi väntade på marcus och alex.
Va med dom ett tag, sen möte vi upp claudia, emil, amanda och dom.
Sen drog Emilie och Ylva, så vi andra gick och köpte lite saker och så.
Sjukt bra på dagen, tack för valborg!
Tog inga bilder, men ni får nöja er endå!
Ylva och Emilie närom va småå, sööötaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0